Branżowe Centrum Umiejętności – rozwój w terapii zajęciowej!

May 25, 2025
ELF EDU® Dziennik
Grafika informacyjna o szkoleniu "Zapisy na szkolenie w BCU", żółte tło, ikony i dane kontaktowe.

Branżowe Centrum Umiejętności (BCU) w dziedzinie terapii zajęciowej to nowoczesna przestrzeń szkoleniowa, w której można zdobywać bezpłatne kwalifikacje oraz poszerzać swoją wiedzę w zakresie nowoczesnych metod terapii i rehabilitacji. Szkolenia organizowane przez BCU łączą teorię z praktyką, dostarczając uczestnikom realnych umiejętności niezbędnych w pracy terapeuty zajęciowego.

Dla kogo są szkolenia BCU?

BCU to miejsce dla:

  • Osób dorosłych (24+), które chcą zdobyć nowe kwalifikacje zawodowe
  • Uczniów i studentów, planujących swoją przyszłość w terapii zajęciowej
  • Nauczycieli kształcenia zawodowego, którzy chcą podnieść swoje kompetencje

Dlaczego warto?

  • Bezpłatne szkolenia prowadzone przez doświadczonych specjalistów
  • Certyfikaty potwierdzające kwalifikacje
  • Połączenie teorii z praktyką – zajęcia dostosowane do realnych potrzeb
  • Nowoczesne metody terapii – m.in. arteterapia, ergoterapia, komunikacja alternatywna, AI w terapii

Oto kilka przykładowych szkoleń, które oferuje Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie terapii zajęciowej:

📌Terapia zajęciowa osób z zaburzeniami kardiologicznymi❤️🩹

  • Omówienie najczęstszych chorób serca, ich objawów i czynników ryzyka
  • Rola terapii zajęciowej w usprawnianiu pacjentów kardiologicznych

📌Komunikacja alternatywna i wspomagająca (AAC) w terapii zajęciowej🗣️

  • Wprowadzenie do metod AAC – gesty, symbole, komunikatory
  • Praktyczne warsztaty z doboru i stosowania systemów komunikacyjnych

📌Podstawy AI w terapii zajęciowej🤖

  • Jak sztuczna inteligencja wspiera terapię i rehabilitację
  • Tworzenie spersonalizowanych planów terapeutycznych z wykorzystaniem nowych technologii

📌Arteterapia w pracy terapeuty zajęciowego🎨

  • Terapia poprzez sztukę – malarstwo, rzeźba, muzyka
  • Jak wykorzystać kreatywność w procesie rehabilitacji

📌Ergoterapia – terapia zajęciowa poprzez aktywność zawodową🛠️

  • Nauka dostosowywania stanowisk pracy do potrzeb osób z niepełnosprawnością
  • Praktyczne ćwiczenia w zakresie terapii poprzez pracę

… i wiele, wiele innych!

Każde szkolenie łączy wiedzę teoretyczną z praktycznymi warsztatami, co pozwala uczestnikom zdobywać umiejętności niezbędne w pracy terapeuty zajęciowego. Pierwsze szkolenia zaplanowane są już na październik 2025 roku!

Jak się zapisać?

🔹 Formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: www.terapiazajeciowa-bcu.pl

📧 E-mail: bcuterapiazajeciowa@gmail.com

📞 Telefon: +48 533 423355

Korzystasz z innego systemu?
Pomożemy Ci przenieść dane do ELF EDU® i oszczędzić cenny czas.

Powiązane artykuły

Zobacz więcej
Prawo

Regulamin organizacyjny w praktyce – wsparcie w zarządzaniu przedszkolem

W codziennym funkcjonowaniu przedszkola ważną rolę odgrywają różnego rodzaju dokumenty organizacyjne. To one porządkują zasady działania placówki, precyzują zakres obowiązków pracowników, opisują strukturę czy sposoby komunikacji wewnętrznej. Część z tych dokumentów wynika wprost z przepisów prawa, inne tworzone są z potrzeby lepszej organizacji pracy i zarządzania zespołem. Jednym z takich dokumentów – często stosowanym w praktyce – jest regulamin organizacyjny. Choć jego forma i zakres mogą się różnić w zależności od typu i wielkości placówki, dobrze przygotowany regulamin może znacząco ułatwić życie właścicielom, dyrektorom i całemu zespołowi.
ELF EDU® Dziennik
July 24, 2025
Prawo

Kontrole w przedszkolach: Co sprawdza kuratorium, a co sanepid?

Funkcjonowanie przedszkoli podlega ścisłemu nadzorowi ze strony różnych instytucji państwowych. Dwie najważniejsze jednostki przeprowadzające kontrole w przedszkolach to kuratorium oświaty oraz państwowa inspekcja sanitarna, czyli potocznie sanepid. Każda z tych instytucji ma inny zakres kompetencji i zwraca uwagę na inne aspekty działalności przedszkola.
ELF EDU® Dziennik
July 23, 2025
Edukacja

Dziecko jako badacz – jak wprowadzić eksperymenty naukowe do przedszkola

Dzieci od najmłodszych lat wykazują naturalną chęć do odkrywania świata. Zadają pytania, eksperymentują, mieszają, obserwują. Wykorzystanie tej wrodzonej ciekawości to doskonała okazja do wprowadzenia elementów naukowego myślenia już w przedszkolu.
Sara Golly
July 15, 2025